aaamandalarssson

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Larsson - 22 december 2012 16:24

Vaknade halv tolv i dag. Jätteskönt att få sova ordentligt för en gångs skull.
Sen kom mormor och vi åkte till kungsmässan, men det var jättemycket folk där. Så vi åkte till freeport istället. Köpte en tröja på MQ för 50kr så jättebra köp! Kommer bild på den sen.
Ska till kyrkan om en timma också, så bloggar kanske inte jättemycket mer i dag. Puss

Av Amanda Larsson - 21 december 2012 22:28

Precis tittat på svenska hjältar galan nu, eller det var slut för typ en halvtimme sen. Blev faktiskt lite tårar, fast jag brukar gråta när jag kollar på film och läser böcker så inte så konstigt att jag grät nu :')
Tänkte sova om en stund och i morgon behöver jag inte gå upp alls tidigt! Lär väl dock vakna vid tio bara för det men skönt att inte sova bort hela dagen då. Puss

Av Amanda Larsson - 21 december 2012 20:29

Ville bara säga grattis till min faster som fyller år i dag! Tror inte hon läser min blogg men ändå;)
Älskar dig massor pusssss

Av Amanda Larsson - 21 december 2012 16:56

Fick en julklapp av Lisa i dag och hon fick en av mig. Blev jätteglad för jag har velat ha såna här shorts hur länge som helst, men inte köpt några. Så ska köpa ett matchande linne till efter jul, så blir det en riktigt mys pyjamas!<3                    puss

 

Av Amanda Larsson - 21 december 2012 16:38

Har inte riktigt förstått än att det är jullov och bara 3 dagar kvar till julafton?! Vad hän de med tiden liksom? Men sjukt skönt, så då lär väl 2012 vara slut väldigt snart men det är lika bra det. 

Jag firade mitt jullov med att köpa en ny plattång, lila/rosa och förhoppningsvis bra! 

Tänker fortsätta eftermiddagen med att kolla på one tree hill          puss

 


Av Amanda Larsson - 21 december 2012 10:07

vann godis och en kortlek!

Av Amanda Larsson - 21 december 2012 07:38

Satte på lösnaglar i går och dom är så bra för dom är korta. Och på Ullared kostar dom bara 30kr! Puss

Av Amanda Larsson - 21 december 2012 06:31

Känns inte riktigt som att jag är död just nu. Men det kanske jag är? Ja ja, oavsett så mår jag bra haha! Jag måste gå upp nu men bloggar mer senare ( om jag lever). Puss

Ovido - Quiz & Flashcards