aaamandalarssson

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Amanda Larsson - 29 december 2012 19:16

Ska nog gå på bio med bella i morgon:) Ska blir jättemysigt var ju ett tag sedan vi sågs. 

Kanske ska till kyrkan först på morgonen om jag orkar så åker jag till henne sen. 

Kommer nog inte bli så mycket uppdatering i morgon heller, något tidsinställt eller mobilinlägg kanske.  puss

   

Gos katten<3

Av Amanda Larsson - 29 december 2012 19:12

Fick en julklapp av Felicia i dag och eftersom att jag måte visa allt jag fick i jul så tog jag kort på detta med haha;)

 

Jättefina peaceörhängen:)

Av Amanda Larsson - 29 december 2012 13:20

Felicia fyller år på måndag så hon har typ kalas i dag för släkten.

Fick skiiiiitont i nacken förut! Kan knappt röra mig och jag hoppas verkligen att det blir bättre till på måndag. Nu hann jag klaga lite också;). Puss

Av Amanda Larsson - 29 december 2012 11:15

 

Av Amanda Larsson - 29 december 2012 10:30

 

Ovido - Quiz & Flashcards