aaamandalarssson

Alla inlägg under december 2013

Av Amanda Larsson - 31 december 2013 15:19

Av Amanda Larsson - 29 december 2013 15:39

Här är en bild på tröjan som jag köpte på Tessie!
Puss

Av Amanda Larsson - 29 december 2013 15:17

Av Amanda Larsson - 29 december 2013 10:57

Sitter i soffan och myser med Cornelia. Har inga speciella planer idag, kanske åker till stan en stund med Tilda och mamma.
Puss

Av Amanda Larsson - 28 december 2013 23:51

Var med Bella och Malin igår och vi hade jättemysigt. Gick i Nordstan och så tänkte vi gå på Liseberg men det regnade så mycket så vi åkte hem till bella och kollade på film istället. Jag köpte en jättefin tröja på Tessie, bild kommer imorgon.

Idag skulle jag egentligen träffa Lisa men jag mådde jättedåligt när jag vaknade, var väldigt yr och mådde illa så det var synd.
Jag mår bättre nu och hoppas att det är helt borta imorgon.
Puss

Har verkligen inga bilder från igår så får bli en på mig och korven

Av Amanda Larsson - 27 december 2013 19:52

Hade jul hos mamma igår så har firat jul tre dagar i rad! Jättenöjd för alla paket:)

Av Amanda Larsson - 24 december 2013 22:12

Vi kunde bada i paket kan man lugnt säga, det är i sånna här lägen det vore bra att vara ensambarn!;)

Jag fick en jättesöt Svea mössa som nog syns på bilden här under och ett par Nike skor men dom är inte med. Det var fel storlek och färg så det var lika bra att dom inte passade så kan jag bytaaaa

Ludwig fick hur mycket paket som helst och dom var inte jättelätta att få ihop.

Av Amanda Larsson - 24 december 2013 21:58

Körde på samma som förra året, men det var det nog ingen som tänkte på...
Hahah orkade inte köpa något nytt och jag har ju bara använt denna en gång;)
Bilderna blev väldigt dåliga och suddiga.

Ovido - Quiz & Flashcards