aaamandalarssson

Alla inlägg under december 2013

Av Amanda Larsson - 11 december 2013 06:35

Det är ju bra att skratta mycket så tänkte att det kunde vara bra att börja dagen med ett gott skratt!

Av Amanda Larsson - 10 december 2013 12:15

Hemkunskapstävlingen var inställd igen! Åhhhh så sur:(
Kommer inte hinna ha det innan betygen sätts på torsdag och det suger ju.
Nu ska jag till bamba.
Puss

Bytte tröja med jonte igår hahaha

Av Amanda Larsson - 10 december 2013 06:38

Idag har jag hemkunskapstävling för den blev ju flyttad från i fredags. Hoppas verkligen det går bra och att våran lärare fryste in kladdkakan vi gjorde i torsdags.
Har en svenskainlämning till idag och annars är det inga läxor alls denna veckan förutom franska imorgon men den var bara rolig så det räknas inte;)
Puss

Av Amanda Larsson - 9 december 2013 11:33

Av Amanda Larsson - 9 december 2013 06:35

Var på julbord igår och det var varken kul eller gott, hade heller varit hemma och pluggat och då är det illa.
Godiset var bra i alla fall

Idag kanske jag ska till Kungsbacka efter skolan, får se lite vad jag hinner och så för Nowa har något lussefirande som jag nog ska kolla på.
Puss

Av Amanda Larsson - 8 december 2013 09:56

Är på väg hem till mamma nu så tog ett tåg från Borås till Varberg. Jag trodde inte alls att det skulle ta lång tid men det stannar ju överallt så är framme vid tio och åkte nio.

Bion igår var jättebra! Fast jag tycker att båda hungergames filmerna har slutat jättedåligt och man måste nästan ha läst böckerna för att hänga med. Jag grät faktiskt inte så mycket heller, så det var ju bra gjort haha
Puss

Vi hann med en fika innan bion också

Av Amanda Larsson - 7 december 2013 15:58

Ska se hungerspelen med jossan nu, eller andra filmen. Har läst alla böckerna så hoppas att filmen är ungefär så jag tänkt när jag läst dom.
Puss

Av Amanda Larsson - 7 december 2013 10:16

Igår morse så var det ingen ström när jag vaknade och ingen visste riktigt om vi skulle till skolan eller inte. Jag skulle egentligen haft hemkunskapstävling, men strömmen funkade inte i skolan heller så alla fick gå hem.
Bella, Johan och jag åkte hem till Jonte så bakade vi kladdkaka och sååå
Sen hämtade farmor mig så åkte vi till Borås och kollade på basket. Borås har vunnit 14 gånger i rad nu och inte förlorat en enda så det är jättekul!
kollade på idol sen när vi kom hem och jag fattar inte att Kevin vann, men aa...
Puss

Uhhhhm jaa...

[Bild]

Var bara tvungen hhahah

Ovido - Quiz & Flashcards