aaamandalarssson

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda Larsson - 30 juni 2012 11:30

  Asså sånna här bilder stämmer så sjukt bra! fast det är alltid bella som spelar alla låtar först och jag bah: njae den var inte så bra och sen några veckor efter så spelar jag samma låt och säger att jag älskar den hahahaha

konstigt inlägg jag vet, förlåt...:P                           puss

Av Amanda Larsson - 29 juni 2012 22:18

gjort massa saker men ändå ingenting dom två senaste dagarna känns det som. 

I går badade jag, tilda och felicia i havet en stund. det var faktiskt ganska skönt, men eftersom vi badade vid sex halv sju var det ingen sol så vi kunde inte sola efteråt. men vi cyklade hem till Felicia sen istället och sov där. Tittade på film och fiskade krabbor med Filip, vilket gick sådär eftersom det inte kom någon jävla krabba!!! ja ja, i morse tog vi i alla fall bussen in till stan, eller klockan var typ halv två, och shoppade lite. Jag köpte ett vanligt linne typ på gina tricot. 

Jag har precis duschat och tänkte snart gå och lägga mig, ska upp tidigt i morgon och gå på bröllop. Funderar på att locka håret och det tar 30 minuter med allt mitt hår, kanske skippar det så kan jag sova lite längre (SMART?) 

I morgon ska jag efter bröllopet åka till Kungsbacka och passa Nowa och Ludwig, Vilma kommer också så det blir myyys. Hyr film och köper godis till oss på kvällen när nowa och ludwig sover...       

Men uppdatering kommer vara lika dålig som dom senaste dagarna:/                puss

  Så ser linnet ut:)


Av Amanda Larsson - 27 juni 2012 21:57

Jag och Tilda kör lite hemma-spa men det behövs! Har en ansiktsmask på mig och kan knappt röra mig, men den syns inte så mycket i alla fall.            puss

  '  

Förlåt för dom fula bilderna, kameran levde sitt eget lilla liv *host* och åt fel håll belv dom också men ni får väl vrida på huvudet eller något;)

Av Amanda Larsson - 27 juni 2012 20:48

När jag vaknade sa mamma att vi skulle åka till Ullared, så det var bara att klä på sig och dra sig mot bilen. Jag köpte inte så jättemycket men ett typ aprikos färgat linne och lite andra saker som jag verkligen behövde. hade massa andra saker att göra i dag, men jag ska försöka hinna med det mesta nu istället. Var ute och gick med Jesper när vi kommit hem också, gick i 1 timme och det var jätteskönt eftersom solen värmde (hade faktiskt solkräm i dag)! Nu ska jag börja städa mitt rum tänkte jag, får se hur länge jag orkar det.               puss

  hehe...

Av Amanda Larsson - 26 juni 2012 23:19

   

På simstadion:)  

tog denna bilden när vi cyklade till simstadion, älskar utsikten när man är högst upp men hann inte fiska upp mobilen när vi var där uppe;)

Av Amanda Larsson - 26 juni 2012 23:11

   

inte jättebra bilder men man ser lite skillnad i alla fall... gör samma misstag varje år typ! 

tänker liksom att nä men det är inte så varmt i dag solen hinner inte ta någonting. men det gör den! smörjde mig bara med 6 och jag brukar ha 20-30. Men jag har inte jätteont och jag har fått ganska fin färg på ryggen från när jag läste ute så det gör inte så mycket att vänster armen och vänster benet gör liiite ont:P                      puss

Av Amanda Larsson - 26 juni 2012 21:15

Har jättemycket tid över. Klockan är snart halv tio och i vanliga fall hade jag haft 78 miljarder saker att göra, men nu när jag har tid finns det liksom ingenting att göra längre. 

När vi kom hem från simstadion vid halv fyra satt jag ute och läste i 2 timmar, sen blev det för kallt typ så jag gick in och läste i ytterligare 2 timmar. nu har jag inget mer att göra, sitta i soffan och titta på tv typ. men ganska skönt ändå, cyklade 1,2 mil förut så det förtjänar jag;)             puss

Har lite bilder som kommer senare.


Av Amanda Larsson - 26 juni 2012 11:30

Tror att vi ska cykla till simstadion om en liten stund, det är ju ganska varmt vatten där så det blir nog skönt att bada lite.               puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards