aaamandalarssson

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda Larsson - 31 juli 2012 11:43

Kollar på os, hästhoppning!
Sen ska jag till kungsmässan med Nowa och Oliwia tror jag.
Blir bog bättre uppdatering i dag tror jag:). Puss

Av Amanda Larsson - 30 juli 2012 22:39

Känner mig sjukt tjock asså!
Men tränade ju förut...;). Puss

Av Amanda Larsson - 30 juli 2012 15:42

Fikar med Lisa på espresso house, vi åkte till Kungsbacka sen istället för Liseberg. Men det blir nog Liseberg på onsdag istället. Puss

Av Amanda Larsson - 30 juli 2012 13:19

Är i Göteborg nu med Lisa, kanske blir Liseberg senare har inte bestämt oss än. Blir nog inte så mycket uppdatering i dag. Puss

Av Amanda Larsson - 30 juli 2012 13:19

Är i Göteborg nu med Lisa, kanske blir Liseberg senare har inte bestämt oss än. Blir nog inte så mycket uppdatering i dag. Puss

Av Amanda Larsson - 29 juli 2012 21:53

Helt sjukt störda är vi. Olwia la sig ner på planen hela ntiden och började gap flabba, Melwin och Ludwig satt i målet och typ mediterade, Nowa trampade på en mördarsnigel och fick en boll i huvudet så hon började gråta, Tilda fick alla bollar på sig och minst 50 öppetmål-chanser och missade allihop, jag halkade och vek tån under foten så jag kan knappt gå och jag sprang som värsta idioten, William missade också massa öppetmål-chanser och gick och kissade bakom målet. En helt vanlig fotbollsmatch alltså.

Haha asså min tå gör fortfarande sjuuuukt ont och i morgon ska jag till liseberg med Lisa om min tå är bättre så det hoppas jag verkligen! 

Ska titta på tintin med Nowa nu -.-                     puss

 

Fina familjen........

Av Amanda Larsson - 29 juli 2012 13:47

Grattis Vilma, ha en grym dag hjärtat.
Saknar dig massor<3. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards