aaamandalarssson

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda Larsson - 25 juli 2012 23:31

Mina naglar för en gångs skull;) kände för att måla dom nu, så gjorde det. Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig ganska tidigt men det blev inte så. Så nu ska jag nog sova i alla fall. God natt puss

Av Amanda Larsson - 25 juli 2012 18:58

Jag har precis badat så tänkte sola lite nu, solen tar ju jättemycket nu så jag blir säkert super brun!;) NOT! :(
Aja ska fortsätta sola nu ändå. Puss

En vacker fot-bild

Av Amanda Larsson - 25 juli 2012 15:02

Inte sovit i min egen säng på över två veckor så ganska skönt att vi sitter i bilen på väg hem nu. Men det är 27 grader ute, så det känns inte jättekul att sitta i bilen till klockan fem. Får väl gå ner till havet sen eller något. Puss

Av Amanda Larsson - 24 juli 2012 23:34

                             

       

Av Amanda Larsson - 23 juli 2012 15:43

Massa köer till allting och långa är dom också! Liseberg kanske är bättre?;). Nu ska jag och Tilda i alla fall åka vilda musen, åkte den dör 6 år sen, tror inte att den är lika läskig som då;)

Av Amanda Larsson - 23 juli 2012 12:50

Sitter på en spårvagn på väg till Grönalund, har tagit lite kort på vägen hit som kommer upp under dagen:). Puss

Av Amanda Larsson - 21 juli 2012 14:04

Eller jag och Tilda ska av i Södertälje och vara där i några dagar, sen ska vi HEM! Just nu vill jag bara sova i min egna säng, men det blir ju inte än på ett tag:'( ja ja skönt att vara på väg här ifrån nu i alla fall;). Puss

Ovido - Quiz & Flashcards