aaamandalarssson

Alla inlägg under augusti 2012

.

Av Amanda Larsson - 31 augusti 2012 17:21

Av Amanda Larsson - 31 augusti 2012 13:45

Hade älvsåkerskolans dag i dag, faktiskt ganska kul!
På väg in till Göteborg nu med mina goa brudar haha;) bloggar mer sen. Puss

Av Amanda Larsson - 31 augusti 2012 10:30

 

Av Amanda Larsson - 31 augusti 2012 08:45

 

Av Amanda Larsson - 30 augusti 2012 20:24

Jag sitter seriöst och skrattar för mig själv just nu! Är så sjukt trött och sen här bilden var ju verkligen rolig...

 

Av Amanda Larsson - 30 augusti 2012 20:02

Kollade facebook precis och såg en bild från min förra skola. asså shiiiit vad alla fortfarande är lika sig själva fast ändå inte. 

Gullbergsskolan var verkligen den ända skolan jag någonsin längtat till på morgonen. Typ glad när man skulle dit och bara visste att det skulle bli kul liksom. Nästan inga läxor och när man fick några tyckte man det var så coolt så man gjorde dom direkt! haha, men vi var ju små då...

Inte riktigt så det är nu... bara massa läxor och jobbiga lektioner när man kommer till skolan, verkligen det ända roliga som händer under dagarna nu är att träffa alla kompisar och typ när lärarna är antingen sjuka eller säger att vi får sluta tidigt.                     puss

 

Känner verkligen igen alla så sjukt tydligt!

Ovido - Quiz & Flashcards