aaamandalarssson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda Larsson - 30 augusti 2013 21:10

Tog bussen till träningen förut, var väldigt roligt idag! Har nog inte förstått hur mycket jag saknat basketen under sommaren ändå, det är något av det bästa som finns men inte kunnat träna under sommaren ju så liksom glömt hur mycket jag gillar det.

Åkte till mamma sen och nu har jag duschat och så. Ska kanske kolla på film nu, annars lägger jag mig nog tidigt.
Puss

Av Amanda Larsson - 30 augusti 2013 13:00

Haft en ganska rolig dag, väldigt kort så det var bra! Fick sluta två timmar tidigare, jätteskönt:)
Har lite bilder från dagen med så här kommer dom
Puss

Av Amanda Larsson - 30 augusti 2013 06:36

Är inte så sur längre, gick över i går kväll efter ett tag haha. Fick gjort nästan alla läxor i alla fall så det var jättebra.

Jag ska snart gå upp och i dag är det älvsåkerskolans dag, niorna håller i det så tror det kommer bli kul!
Puss

Av Amanda Larsson - 29 augusti 2013 18:24

Blev liiite sur vid fyra typ så då gick jag och la mig så vaknade jag vid sex och var helt plötsligt assur! Vet inte riktigt varför egentligen men är typ sur på pappa och har inte ens träffat honom sen imorse så aa
Nu ska jag i alla fall göra matteläxan, då kommer jag säkert sluta vara sur...
Puss

Av Amanda Larsson - 29 augusti 2013 09:47

Av Amanda Larsson - 28 augusti 2013 19:53

Haft en väldigt bra dag, känns som att jag hunnit med mycket!
Efter skolan åkte Malin Bella Jonte och jag till Kungsbacka.
På vägen hem åkte vi över ett gupp typ med mopparna och det gick inte så bra för Malin och mig hahaha vi hamnade liksom i diket...
Trodde typ jag skulle dö men det var jätteroligt så kunde inte sluta skratta hahaha, vi slog oss inte heller så det var ju bra;)
Sen kom jag hem i all fall och då sprang jag 5km, stolt att jag orkade hahah
Kollade på pretty little liars med, nu händer det grejer alltså! Dog typ haha måste ringa Lisa!
Nu har jag precis duschat och ska kolla på idol sen tänkte jag sova tidigt.
Puss

Av Amanda Larsson - 28 augusti 2013 07:43

Sov jättedåligt inatt så är supertrött!
Har bild som första lektion och sen musik så det är ändå en lugn morgon, behöver inte göra så mycket;)
Hoppas ni får en bra onsdag!
Puss

Av Amanda Larsson - 27 augusti 2013 18:12

Somnade en stund efter att jag målat naglarna och vaknade 10 minuter innan vi skulle åka. Är jättetrött nu haha men ska sova direkt efter idol.
Har inte så mycket att skriva, får se om jag uppdaterar mer sen.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards