aaamandalarssson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda Larsson - 4 augusti 2013 11:13

Nu ska vi åka ut med båten och det blir antagligen till rebbe om det inte blåser för mycket.
Hoppas att det blir lite varmare så jag får lite soooool med
Puss

Av Amanda Larsson - 3 augusti 2013 17:37

Åkte till Hallsbäck förut och badade, det var lite kallare idag än igår men det blev skönt efter en stund.

Nu har jag precis sprungit och ska snart duscha. Måste börja springa oftare, gick bra ett tag men nu har jag varit alldeles för lat. Ja ja blir väl bättre sen när skolan börjar igen och det blir som vanligt med träningar.
Puss

Av Amanda Larsson - 3 augusti 2013 14:00

Var väldigt varmt förut och solen var framme, men nu regnar det!
Vi skulle äta glass och leka på någon lekplats men vi åkte hem istället eftersom det åskade och så.
Nu ska vi äta lunch och sen kanske vi åker och köper glass ändå, får se.
Puss

Av Amanda Larsson - 3 augusti 2013 09:47

Det var inte jättebra väder på morgonen igår, så vi bestämde oss för att ta båten till skärhamn och köpa glass. Sen blev det ganska bra väder så vi åkte till rebbe och solade, badade och fiskade krabbor.

Idag blåser det ganska mycket så får se vad vi hittar på, bloggar kanske lite senare.
Puss

Av Amanda Larsson - 1 augusti 2013 20:47

Det är redan augusti! Shiiiiiiiiiiit nu börjar ju skolan snart:(
Får se till att göra massa kul nu i augusti då och sova mycket så jag orkar med skolan sen hahaha;)

Var ute och sprang med Ludwig förut, eller först sprang jag och sen hämtade jag honom. Lite jobbigt för han orkade ganska långt haha
Nu ska jag snart titta på Hawaii five-O
Puss

Av Amanda Larsson - 1 augusti 2013 15:20

Bilden till det förra inlägget kom aldrig upp så här är den

Av Amanda Larsson - 1 augusti 2013 15:19

Åkte till skärhamn förut idag för att bada. Det blåste jättekallt men det var väldigt varmt i vattnet.
Ludwig och jag badade ganska mycket men det var lite maneter och så i vattnet.
Puss

[Bild]

Jag sa till Ludwig att le, såhär blev resultatet...

Ovido - Quiz & Flashcards