aaamandalarssson

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Larsson - 31 december 2012 23:30

   

Tar bara bilderna som redan har varit på bloggen, men det är mååånga och en hel del som jag inte har tagit med;) Bilderna är inte i ordning! eller jag har tagit februari mars osv men alla kom inte i ordning ändå.

     

                 

           

                           

                               

                                                                                 

                                                               

                             

                                             

                                                                   

Alltså när jag tänker tillbaks på allt som hänt detta året kan jag inte riktigt förstå det. Vart tog tiden vägen liksom? 2012 skulle bli det bästa året någonsin... får hoppas att 2013 blir bättre! haha men det blev inte alls som jag hade tänkt mig med någonting. Men det tänker jag lämna bakom mig och 00.01 i natt kommer allt som hänt detta året stanna här och inte följa med in på mitt fantastiksa nya år. 


"Det blir vad du gör det till"


Av Amanda Larsson - 31 december 2012 15:49

I ludwigs rum med mc Donalds mat...

Av Amanda Larsson - 31 december 2012 14:00

Ja, vad ska jag skriva egentligen? har så mycket tankar kring detta året, vad jag tyckt har varit dåligt/bra. men svårt att skriva ner det utan att det blir konstigt. Eftersom att det kommer en bildbomb senare, så tar jag bara några bilder och skriver utifrån dom.

  Tror att detta var en utav dom första bilderna på denna bloggen. Använde den superdåliga E-cam på datorn haha, men kommer fortfarande ihåg hur lång tid det tog att lyckas få ett bra kort. Och detta är långt ifrån bra!

  Före vi skulle till elektronen allihopa. kommer ihåg hur kul vi trodde att det skulle bli och vi såg fram emot det väldigt länge. Vissa av oss hade ju kul, eller en.... men annars var det väl åter igenen total flopp;)

  Denna bildentog jag när jag och bella var i Skövde med laget. Det gick otroligt dåligt för oss, men vad gjorde det när det fanns såhär snygga killar?! Var vi än vände oss var det någon snygg kille asså haha, synd att vi var för fega för att börja prata... 

Detta var i alla fall något bra med det här året.

      I maj, när vi var iväg med klassen. Detta var jätteroligt men ändå ganska tråkigt. Just då hade jag säkert jättekul, men när jag tänker tillbaka på det var det inget speciellt som är värt att minnas.

         

Jag var bara tvungen att ladda upp domhär bilderna igen. Tror inte att jag har skrattat så här mycket någon gång som dom två dagarna jag var med bella i typ maj eller något? Asså hon är konstigare än vad jag är typ och det är svårt att hitta;)<3 

 

Första doppet i havet år 2012!

    Var i Härnösand och Stockholm. Blev lite väl jobbigt i Härnösand efter ett tag (jättekul dom första dagarna) och vädret var dåligt, men i Stockholm var det bra väder och vi hade jättemysigt

 

Skolan började igen med massa plugg och sommarlovet hade ännu en gång gått alldeles för fort!

 

Jag fyllde 14 detta året! Kan ju låta som en väldigt bra grej, men jag tycker att livet går alldelesför fort och hade inte haft något emot att dylla 11 eller något.  


Och så vardet skolfoto med! Blev inte alls nöjd med varken denna eller den riktiga haha;)

     Var i Skandinavium och sjöng med kören och typ 1000 andra på star for life. Riktigt kul, men kom hem väldigt sent så var helt död dagen efter, plus att dagen efter blev allting helt kaos och alla bråk började.


    Jag skullebörja rida Nettan och det gick inte alls bra, hon var rädd och jag var osäker så det blev inte så bra kombination. men jag ska rida henne igen så fort jag får tid, för nu har hon blivitlugnare och då kanske jag kan bli säkrare:)

       Var på jul på liseberg med malin och bella för första gången (och enda) i November. Sennär vi kom hem till bella lanade vi nästan hela natten, somnade vid sex typ

   Och förexakt en vecka sedan var det julafton!:)

Det kommer komma nästan samma bilder, fast fler, i inlägget ikväll.Kanske lite tråkigt men det får bli så.

Vet inte om det märktes något i bilderna, menvissa månader har varit bättre än andra.

December har verkligen varit jättebra och jag är så glad överden här julen och det mesta som hänt denna månaden faktiskt.

För mig har 2012 verkligen inte varit bra och därför ser jag fram emot 2013 så mycket!

Kanske får nya vänner, blir bättre vän med någon eller fortsätter träffa mina bästakompisar ofta. Kanske äntligen får en pojkvän, eller att det går bättre i ridningen. Basketen kanske kommer gå jättebra?

Jag vet verkligen inte vad som kommer hända 2013, det ända jag vet är att det kommer bli så sjukt mycket bättre än 2012!

Det blir vad man gör det till, eller vad är det dom säger?               puss



??

Av Amanda Larsson - 31 december 2012 10:40

Hänt något jättekonstigt när man kollar bloggen via mobilen. Det är fel bilder till inläggen, om ni inte förstod det.
Bildbomben kom en dag för tidigt också, så nu är den på rätt tid (ni som hann se den i går får väl se den en gång till då;)

Av Amanda Larsson - 31 december 2012 10:28

Kom hem från bion vid tolv i går och vi gick faktiskt och la oss direkt. Somnade ändå inte förrän ganska sent så är jättetrött nu. Hoppas det går över så jag inte är trött ikväll!
Jag ska ta pendeln hem vid halv två så då kan jag uppdatera lite från datorn när jag kommit hem. Puss
Bild på skärpet + en ful bild på oss

Av Amanda Larsson - 30 december 2012 19:45

Hittade inte så mycket fint när vi var i Göteborg så köpte bara skärpet. Det var billigare än vad jag trodde så blev glaaaad:). Puss

-

Av Amanda Larsson - 30 december 2012 19:44


Av Amanda Larsson - 30 december 2012 13:14

Ska se på mammas pojkar i kväll så nu drar vi nog in till Göteborg och shoppar lite;). Puss

Ovido - Quiz & Flashcards