aaamandalarssson

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 10:03

Håller på och sketchar upp ett eget hus nu, vet inte om det blir bra men lite små häftigt blir det nog. Vardagsrummet är liksom 30 m långt haha, fast det ska vara en bar och pool i samma rum så det blir nog bra.
Puss

Av Amanda Larsson - 18 december 2012 06:30

Ligger fortfarande i sängen, men ska gå upp snart.
I dag så är det först skola som vanligt. Men vi ska bygga våra drömhus så det kanske blir lite kul ändå, bättre än vanliga lektioner i alla fall. Jag har en sjukt bra idé på hur det ska se ut, men miniatyr modellen kommer bli jättestor typ.
Sen ska jag kanske till Göteborg med farmor och fixa Tildas julklapp. Puss

Av Amanda Larsson - 17 december 2012 21:03

Tittade på det förra gången det sändes så måste ju fortsätta titta nu;)
Hoppas på att det inte är allt för läskigt haha. Puss

Av Amanda Larsson - 17 december 2012 21:02

Tittade på det förra gången det sändes så måste ju fortsätta titta nu;)
Hoppas på att det inte är allt för läskigt haha. Puss

Av Amanda Larsson - 17 december 2012 17:29

       

Eller inte! Åhh det känns som vår nu, seriöst vad händer?! Det är grönt ute nu och jag vill verkligen inte att denna julen ska bli utan snö också:( Hoppas verkligen att det börjar snöa snart, skulle ju göra det på julafton men då hoppas jag att det blir mycket i sådana fall. I alla fall... 

slutade lite tidigare i dag för hade matteprov, kändes som att det gick bra så det var skönt. Efter skolan gick jag och Hanna till kiosken, köpte ingenting men tog bussen därifrån hem sen. Så nyttig haha;)

När jag kom hem skulle vi klä granen, men tittade på one tree hill istället så hängdebara upp en kula. Men var lite delaktig ändå. Kommer nog en bild på granen sen, men nu ska jag packa ner min dator för min gamla är tillbaka. Ä N T L I G E N                    puss


.

Av Amanda Larsson - 17 december 2012 09:43

     

Av Amanda Larsson - 17 december 2012 09:26

Sista riktiga dagen i skolan på hel året! OMG!!! Sjukt coolt ju haha, nej men det är väl en tråkig måndag som vanligt i dag. Vet inte hur mycket uppdatering det blir, men ska försöka. Puss

Av Amanda Larsson - 16 december 2012 12:53

Ingen bra rubrik som vanligt haha...

Vaknade vid nio i morse av att Nowa kröp upp i sängen och frågade om jag ville åka med till kungsmässan. Så vi var där en stund Tilda, Nina, Nowa och jag. Sen kom Oliwia och nu sitter vi i bilen på väg till Borås och äter lunch. Uppdaterar mer senare Puss

Ovido - Quiz & Flashcards