aaamandalarssson

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Amanda Larsson - 26 december 2012 23:21

Ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt och har egentligen inte så mycket att skriva.
Var inne och tittade lite på bokias sida på nätet och hittade äntligen nästa bok i serien jag läste i början av sommaren! Har läst 7 av 10 och köpt alla, men dom 3 sista fanns inte i pocket men nu gör i alla fall den 8:de det. Så den ska jag köpa i morgon:) puss

Av Amanda Larsson - 26 december 2012 18:15

  

Jag har lagt upp bilder på allt jag fick i julklapp och även en önskelista, men den kan jag ladda upp igen.

 

Så här såg min önskelista ut ungefär. Jag önskade mig lite mer, men inget speciellt. Boken och marc jacobs fodralet fick jag i alla fall! Och i morgon ska jag antagligen köpa en plånbok. Tror inte att det blir exakt den här eftersom att den kostar lite mer än 1000 kronor, men jag hittar nog någon annan fin. 

I fredags köpte jag ju en ny plattång så det var lite tur att jag inte fick någon och skärpet o väskan ska jag köpa på fredag tror jag:) Kanske inte blir exakt den väskan, men jag måste ha en ny väska innan skolan börjar för min är trasig. 

Jag är riktigt nöjd med denna julen och kan inte bli mycket gladare!           puss


Av Amanda Larsson - 26 december 2012 17:07

Fick 2 stycken frågor förut, så tänkte göra 2 olika inlägg om dom. Det kommer ett ikväll och ett i morgon.

 

Av Amanda Larsson - 26 december 2012 17:00

Här kommer bilder på allt jag fick i dag! 

Detta fick jag av mamma och Jesper

 

               


Det här fick jag av mormor och morfar

 

Är inte säker på om jag ska ha kvar denna eller byta mot en annan rosa, jag tjänar 50 kronor på det men jag tor att denna är bättre så får se;)    

 

Den finfina pälsen fick jag också!

Fick även en liten grej av Tilda i dag med.

 


Fick ett odd molly linne av Maria, Ebba och Henrik

 

Jätteglad och nöjd över alla presenter som jag fått under hela julen! :) <3



Av Amanda Larsson - 26 december 2012 15:59

Fick en jättefin fuskpäls av mormor och morfar!
Det kommer bilder på resten sen. Puss

Av Amanda Larsson - 26 december 2012 11:55

Forfarande jul ju! Men det känns inte riktigt så, alldeles för ljust ute och den mesta snön har regnat bort:( Men ändå kul med lov;)

Mamma hämtar mig och Tilda om 20 minuter och så åker vi till mormor och morfar och firar lite jul där. Vet ju lite av det jag kommer få och är jätteglad över det haha!   

Jag ska försöka uppdatera mycket i dag, annars kommer det i alla fall bilder lite senare på det jag har fått. Kanske kommer dagens outfit också.                 puss


 

Av Amanda Larsson - 26 december 2012 11:54

Provade mitt nya nagellack och det blev jättebra. Jag hade nog behövt ta lite mer kulor på, men gör att vara första gången blev jag riktigt nöjd. Ändå nackdelen är att det ska torka i minst 15-20 min! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards