aaamandalarssson

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Amanda Larsson - 11 december 2012 20:33

          

cha cha bloggen, haha nej ska inte börja så här men har inget att skriva egentligen.

Fick jätteont i huvudet förut så tänkte bara fixa lite inför i morgon och sen ska jag nog sova. skönt om jag lyckas somna tidigt någon gång, händer alldeles för sällan                            puss


Syr

Av Amanda Larsson - 11 december 2012 18:02

Sitter och syr, har en hel del kvar haha;). Puss

Av Amanda Larsson - 11 december 2012 13:11

Fick precis tillbaka mitt no prov och herregud asså haha. Hade inte tränat någonting verkligen och körde typ grupparbete med Elin haha;) lyckades ändå få mer än godkänt så är ganska nöjd. Puss

Av Amanda Larsson - 11 december 2012 08:15

       

Sitter just nu på slöjden och syr korsstygn, går inte jättebra och ska vara klar i dag P A N I K, nej men jag visste redan när jag började att jag inte skulle bli klar;) 

Måste fortsätta nu             puss


Av Amanda Larsson - 11 december 2012 06:56

Mina rubriker blir bara värre och värre haha.

I dag har jag inga planer alls, måste vara hemma till fem eller något för annars är dom andra ensamma hemma. 

Ska ha genrep typ till lucia tåget på torsdag också, bara det att vi aldrig har övat innan haha

         puss

    En bra grej med att Tilda är sjuk är att jag kan ta hennes kläder utan att hon blir sur!:)

Ovido - Quiz & Flashcards