aaamandalarssson

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Amanda Larsson - 7 december 2012 21:33

Träningen var flyttad till halv sex i dag, så blev ingen uppadtering där.

Träningen var i alla fall sjukt kul! Var bara fem stycken från vårt lag och så Daniela, Ben, Kevin och Axel. 

Det var jättkul eftersom att dom är så bra, så det blv liksom lite mer spel än vanligt. Och jag vann en stress också!:)

Ska titta på gustavsson tre trappor nu.                         puss

 

Av Amanda Larsson - 7 december 2012 20:51

Awa är ju helt klart bäst! Kan säga så här att om Isak vinner så blir jag otroligt sur! Förstår inte alla som gillar honom? Puss

Av Amanda Larsson - 7 december 2012 16:08

Sitter på mitt rum och tittar på one tree hill, hinner nog titta på typ tre avsnitt. Sen ska jag träna och ikväll kommer pappa hem:)
Ska fortsätta kolla nu. Puss

Av Amanda Larsson - 7 december 2012 12:33

Av Amanda Larsson - 7 december 2012 12:27

Av Amanda Larsson - 7 december 2012 09:25

Kommer aldrig på bra rubriker nu asså. Men det känns inte som det viktigaste här i världen;)

Jag har typ ingenting att blogga om, men vill ändå uppdatera typ haha. 

Måste ut och fota lite i snön också, men det är ju så j**la kallt!                      puss

 

Av Amanda Larsson - 7 december 2012 06:48

Eller det verkar ju bra!

Ovido - Quiz & Flashcards