aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2014

Av Amanda Larsson - 28 februari 2014 10:18

Har precis haft håltimma och nu börjar tekniken
Hörs sen!

Av Amanda Larsson - 28 februari 2014 06:35

Kom på att det är mars imorgon ju! Då är det vår på riktigt:)
Efter skolan idag hämtar farmor mig så ska vi på horse show, men tror hon ville åka till Ikea först så blir nog en sväng dit med. Ska bli jättekul i alla fall och får se om jag hittar något på mässan!
Mitt internet är jättesegt både hemma och på mobilen, men jag ska försöka uppdatera lite i skolan i alla fall.
Puss

Av Amanda Larsson - 27 februari 2014 15:57

Hade no prov i dag och jag är så nöjd! Okej nu kommer det säkert ha gått jättedåligt bara för det kändes bra...
Men det var faktiskt bara en fråga av 17 som jag tyckte var svår så det måste ju ändå ha gått ganska bra. Så nu har jag inte så mycket kvar att plugga på, känns så skönt!
Plus att det typ är vår med så nu är jag jätteglaaaad
Puss

Av Amanda Larsson - 27 februari 2014 06:36

Min header är helt konstig just nu, jag försökte byta i går men så hade jag inget bra internet och aa
Försökte byta tillbaks till den gamla men tror inte det funkade, aja nu vet ni i alla fall.
I dag har jag no prov, men klarar jag mig igenom det så har jag bara roliga saker kvar denna veckan!
Ska till Borås efter skolan med och kolla på basket så det blir kuuul
Puss

Jättedålig kvalité på bilden men det är mycket bättre på dom jag har på datorn!

Av Amanda Larsson - 26 februari 2014 18:18

Tänkte uppdatera flera gånger i går men så kom det alltid något emellan.

Hade ju franska prov och so läxförhör i går, kändes helt okej men provet hade kunnat gå bättre.

Efter skolan åkte jag hem till Bella så färgade vi hennes hår och sen åkte vi till Elin. Eftersom att vi har studiedag i dag bestämde vi att klassen skulle träffas hos Elin och göra något. Så vi tittade på film och hade det jättekul, sånt här måste vi göra oftare!

Sen åkte Malin och jag hem till Bella så sov vi där i natt.

I dag skulle vi egentligen skriva på ett manus till en revy vi gör i skolan, men Emma kunde inte komma så då struntade vi i det. Istället tog vi massa kort, så en ny header kommer snart!

Vi skulle plugga massa med, men vi gjorde lite NO sen somnade vi allihop och nu är jag hemma igen. 

Ungefär så har dom här dagarna sett ut;)

Malin har alla bilder just nu, men hon lovade att skicka dom lite senare så ska försöka lägga upp några i kväll. Just nu får ni en som jag tog från Isabellas instagram.

puss

 

Av Amanda Larsson - 25 februari 2014 06:34

Jag läser mitt horoskop varje morgon och det är ganska intressant faktiskt, ibland stämmer det läskigt bra!
Idag ska jag hem till Bella efter skolan och så ska hela klassen hem till Elin och sen sover nog Malin och jag hos Bella för imorgon är det studiedag:)
Nu ska jag äta frukost!
Puss

Av Amanda Larsson - 24 februari 2014 16:10

Tog kort jättesnabbt i morse så blev inte så bra bilder, men här är två stycken i alla fall!

[Bild]

[Bild]

Linne: Odd Molly
Byxor: H&M
Skärp: ginatricot

Ovido - Quiz & Flashcards