aaamandalarssson

Alla inlägg den 4 februari 2014

-

Av Amanda Larsson - 4 februari 2014 19:55

Mina ord blev Love, humour och popularity

Av Amanda Larsson - 4 februari 2014 12:00

Om man söker på det på weheartit kommer det till 95% upp bilder på ledsna texter/människor för att dom är helt ensamma, jag är ju i och för sig en av dom men alla hjärtans dag kan ju vara lite mysigt!

   


Av Amanda Larsson - 4 februari 2014 07:00

....för idag är det Bellas födelsedag!
Grattis världens bästa:*

Av Amanda Larsson - 4 februari 2014 06:35

Ska snart försöka ta mig upp ur sängen, får tänka att det bara är denna veckan kvar innan lovet!
Blev klar med alla läxor igår så det känns verkligen jätteskönt. Om vädret är på min sida idag tänkte jag faktiskt gå ut och springa när jag kommer hem, det var alldeles för längesen.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards