aaamandalarssson

Direktlänk till inlägg 9 december 2014

7 månader idag!

Av Amanda Larsson - 9 december 2014 20:12

Igår efter skolan tog jag tåget till Varberg så hämtade mormor mig på stationen. Sen åkte vi till Ullared och det var väldigt kul, fick köpt lite julklappar och lite saker till mig själv. Fast det blir ju alltid bara massa tråkiga saker som jag behöver, typ tops, pennor och parply...

Åkte till Vincent igår kväll och sov där inatt, jättemysigt och idag har vi varit tillsammmans i 7 månader!  

Var hur trött som helst i skolan idag, men skulle hålla tal i svenskan och det gick faktiskt väldigt bra ändå så jag är nöjd. Somnade dock direkt när jag kom hem haha. Nu ska jag plugga llite företagseknomi och sen läsa en stund.

puss

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Larsson - 26 februari 2015 19:22

Jag har inte bloggat på jättelänge och det är både för att jag inte har haft tid eller lust. Jag vet inte om jag ska sluta blogga eller bara ta en paus, men just nu tar jag en paus i alla fall.   ...

Av Amanda Larsson - 11 januari 2015 20:27


Idag var Vincent och jag på kungsmässan en stund. Jag var tvungen att köpa en ny miniräknare till matten och primebootsputs, hittade ett skärp som jag velat ha väldigt länge också så köpte det med. Sen åkte vi hem till honom och tittade på serier en ...

Av Amanda Larsson - 10 januari 2015 17:51


Igår hade Vincent och jag åtta månader ihop!      Idag har jag knappt gjort någonting, sov hos Vincent inatt så var hos honom ganska länge men sen jag kom hem har jag bara suttit med datorn. Håller på med en hemtenta men har fastnat på en fråga ...

Av Amanda Larsson - 8 januari 2015 09:31


Idag börjar jag 12.10 så Ida och jag ska till gymmet innan skolan. Ska alldeles strax gå till tåget, men tänkte blogga lite fort först. Igår efter skolan åkte jag som sagt till Vincent och sen tränade jag basket. Mådde mycket bättre på eftermiddagen...

Av Amanda Larsson - 7 januari 2015 08:03


Usch vad jag inte vill gå till skolan idag! Började dessutom dagen med att nästan svimma, vill bara tillbaka till sängen. Mår bättre nu i alla fall så hoppas att jag orkar med skolan, annars får jag väl åka hem. Efter skolan ska jag till Vincent oc...

Ovido - Quiz & Flashcards