aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Larsson - 30 april 2013 20:09

Sitter och tittar på Kjelles smakresor. Har inte sett det förut men många som sagt att det är bra, så får väl kolla nu då.
Puss

Av Amanda Larsson - 30 april 2013 12:48

Av Amanda Larsson - 30 april 2013 11:33

Gick jättebra faktiskt! Nästa gång kanske jag kör själv till och med;)
Puss

Av Amanda Larsson - 30 april 2013 07:46

Glömde blogga i går under dagen, ska bli bättre!
Ska åka till mamma efter skolan så ska vi till mormor och morfar i kväll eller något.

Har franska förhör efter denna lektionen och det kommer inte gå bra. Puss

Av Amanda Larsson - 29 april 2013 07:06

Tror denna veckan kommer gå ganska fort. Är lediga på onsdag, som typ alla andra, så då åker jag nog till mamma på tisdag kväll.
Har lite i skolan denna veckan, men det går nog bra. Puss

Av Amanda Larsson - 28 april 2013 10:48

Har varit vaken en stund och nu sitter jag och Tilda och kollar på drop dead diva.
Ska på kalas i Borås sen, så vi åker vid ett. Vet verkligen inte vad jag ska ha på mig, men kanske kommer outfit bilder om jag hittar något snyggt;) puss

Av Amanda Larsson - 27 april 2013 16:41

Har precis varit ute och sprungit. 4 km blev det, väldigt bra för att vara jag;)
Nu ligger jag på altanen och solar lite. Älskar solen och värmen! Puss

Av Amanda Larsson - 27 april 2013 14:44

Har köpt present till Miranda som fyller år i morgon och även skor som jag och Tilda ska ha på Cornelias dop.
Vi åt subway förut och det var jättegott, fikade med en frapino också för sprang på Doris när jag gick från tåget.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards