aaamandalarssson

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Amanda Larsson - 13 april 2013 12:00

Herregud vad man känner sig hjälplös utan internet hemma haha! Skulle gjort 1000 grejer igår efter skolan tänkte jag, men det var ju självklart på datorn så det gick inte.
Det började funka sen på kvällen så jag och jossan satt i fåtöljen och tittade på golf samtidigt som vi spelade candy crush till typ tolv. Sen kunde jag knappt hålla ögonen öppna så jag gick och la mig;)
Så i morse kom Ludwig in till mig vid sju och ville ligga i min säng och kolla på film. Fast det var ganska mysigt så det gjorde inte så mycket och så somnade jag om ganska fort;)

Jag ska strax åka och träna basket, sen hem till mamma så stannar jag där till i morgon. Puss
Blev ett väldigt långt inlägg...

Av Amanda Larsson - 13 april 2013 11:48

Målade mina naglar för några dagar sen och detta nagellacket håller jättebra! Bortsett från att mina naglar är korta och nagelbanden typ helt förstörda blev jag jättenöjd;) puss

Ovido - Quiz & Flashcards