aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Larsson - 30 september 2013 21:27

Supertrött nu, fast det har jag varit hela dagen.
Pluggade väldigt mycket innan, så det var bra, men har jättesvårt för no så det går inte in så mycket även om jag pluggar ordentligt. Som tur är gör typ halva klassen provet imorgon så det är bara att fråga någon av dom vad det var för frågor eftersom att vi har samma prov.
Godnatt!kursiv text

Av Amanda Larsson - 30 september 2013 14:56

Åkte ju till mamma igår och hade litet kalas där. Jättemysigt och ska visa sen vad jag fick av henne.

Skoldagen gick ganska bra, fick tillbaka våra so prov och jag hade 101/103 så är nöjd med det!
Nu ska jag ut och springa och sen göra franska läxan och plugga till no provet.
Puss

Av Amanda Larsson - 29 september 2013 12:35

Hittade några skolfoton från min gamla skola, sånna profilbilder typ.
Ganska stor skillnad från hur jag ser ut nu haha
Puss

Av Amanda Larsson - 29 september 2013 11:10

Jag är så duktig så jag tillochmed dammsuger bakom sängen!

Av Amanda Larsson - 28 september 2013 23:57

Idag var det ju faktiskt min dag på riktigt och nu är det typ 5 minuter kvar.
Har fått massa gratulationer så tack till alla er!
Har haft en mysig dag med Lisa, Malin och Hanna.
Ska försöka uppdatera bättre imorgon, men har kalas då med så får se!
Puss

Av Amanda Larsson - 28 september 2013 16:35

Av Amanda Larsson - 28 september 2013 09:53

Vaknade jättetidigt i morse och kunde inte somna om, självklart.
Sen kom dom i alla fall vid nio och sjöng så fick jag paket.
Fick en jättefin cykel, problemet är bara att nu måste jag ju börja cykla...
Fast nu är det ju typ 0 grader på morgnarna så får vänta till våren eller något;)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske titta på 90210 haha
Sen ska jag i alla fall träffa Lisa och Malin vid 1.
Puss

Rosa och allt!:)

Ignorera min ombäddade säng...

Av Amanda Larsson - 27 september 2013 22:13

Okej ska kanske lugna ner mig lite!
Nä men fyller år imorgon wooop woooop
Kanske inte blir jättebra uppdatering, beror lite pååå, annars hörs vi på söndag

Nu ska jag kolla klart på idol och sen sova. Som om jag skulle kunna somna haha, nä men känns inte som att jag fyller år imorgon och jag tycker inte att det är jätteviktigt egentligen. Självklart är det kul att fylla år och få paket, men jag tycker aldrig att det känns som min födelsedag.
Fast 15 är väl något man firar ganska mycket? Hoppas att det blir en bra dag i alla fall!
Puss

Lite fler bilder från kalaset

Ovido - Quiz & Flashcards