aaamandalarssson

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Amanda Larsson - 19 september 2013 21:01

Såååå spännande nu!!!

Av Amanda Larsson - 19 september 2013 20:18

Köpte en shorta och ett par örhängen idag. Jättebilligt så det var braaa
Men kan inte bestämma mig om jag vill ha kvar shortan...

Vad tycker ni?
Får se vad den kan passa till och om jag kommer använda den och så

Örhängena var jättegulliga! Men vet inte om jag kommer använda dom så mycket haha;)
Puss

Av Amanda Larsson - 19 september 2013 18:31

Har precis ätit och sprungit en runda. Var väldigt jobbigt idag faktiskt för har inte sprungit på en vecka, tog den lite kortare med fler backar och det var ju bra träning för benen och så men mådde inte alls bra när jag kom hem.

Nu kollar jag i alla fall på 90210 och ska snart duscha.
Puss

Av Amanda Larsson - 19 september 2013 10:51

Vet inte om jag vill uppdatera min iPhone. Tycker den blir för lik en samsung men kanske gillar den när jag vant mig mer. Åhhh kan inte bestämma mig haha
Puss

Vet verkligen inte om jag tycker den är fin eller ful, jättemånga i klassen håller på att uppdatera den nu haha

Ovido - Quiz & Flashcards