aaamandalarssson

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Amanda Larsson - 27 september 2013 22:13

Okej ska kanske lugna ner mig lite!
Nä men fyller år imorgon wooop woooop
Kanske inte blir jättebra uppdatering, beror lite pååå, annars hörs vi på söndag

Nu ska jag kolla klart på idol och sen sova. Som om jag skulle kunna somna haha, nä men känns inte som att jag fyller år imorgon och jag tycker inte att det är jätteviktigt egentligen. Självklart är det kul att fylla år och få paket, men jag tycker aldrig att det känns som min födelsedag.
Fast 15 är väl något man firar ganska mycket? Hoppas att det blir en bra dag i alla fall!
Puss

Lite fler bilder från kalaset

Av Amanda Larsson - 27 september 2013 21:19

Farmor, farfar och jossan var precis här. Jättemysigt och fick lite paket

Fick också en shoppingdag med farmor och biokväll med jossan efter att vi varit på spa. Ska bli jättemysigt!

Åt huuuuur mycket som helst haha
Kommer rulla fram imorgon...

Nowa och Oliwia hade gjort jättesöta kort, dom andra också såklart;)

Av Amanda Larsson - 27 september 2013 13:39

Av Amanda Larsson - 27 september 2013 11:40

Av Amanda Larsson - 27 september 2013 06:35

Det här är ju helt sjukt kallt! Inte redan:(
Hoppas att det står helt fel eller något för just nu ligger jag hellre kvar under täcket där det är varmt än går ut i 0 grader!
Ja ja jag tror att det kan bli en bra dag idag, fredag och allt.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards