aaamandalarssson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Larsson - 31 oktober 2012 13:19

Ska berätta vad som har hänt dom här tre dagarna denna veckan. I måndagskväll mådde jag as dåligt, hade sjukt ont i magen och mådde illa. I går hade jag ännu ondare i magen och orkade typ ingenting plus att mamma ringde och sa att min gammelmorfar hade dött:( Vi åkte i alla fall och bowlade och då blev det lite bättre, sen skulle ludwig klippa sig och jag och tilda gick en sväng på torget. Köpte en foundation pensel och ett linne. Så mådde ganska bra på kvällen när vi åkte tillbaka till Kinna. Och nu mår jag bra!

Ska åka hem om typ en kvart, vet inte vad som händer rästen av dagen men hopps på något kul. Kakse tränar i kväll också, får se hur det blir med det.  

Kommer lite bilder från helgen sen.               puss

 

Av Amanda Larsson - 29 oktober 2012 10:44

Ska åka till badpalatset i Lerum om typ en kvart. Har aldrig varit där men det såg ut som att det var ganska kul och det är ju mest för Ludwigs skull som vi åker dit. Vi åker till Tjörn efter att vi har badat och min dator funkar inte jättebra där så får se hur mycket bloggande det blir, men annars blir det väl lite inlägg från mobilen i alla fall.             puss

 

kommer antagligen bli lite samma bilder, bara för jag la upp alla i går men det får vara så.


Av Amanda Larsson - 28 oktober 2012 14:20

Sitter vid farmors dator nu och hittade alla bilder jag och Tilda tog i somras är vi var på Tjörn, så har suttit och hållt på med det här i över en halvtimma nu och hoppas att det blir bra. Väldigt mycket bilder så valde bort ganksa många och ändå blev det jättemycket kvar, mest på tilda då men lägger upp dom med. antingen så är det hon som är en väldigt dålig fotograf elelr så blir jag bara inte bra på kort! haha asså asfula allihop typ:( jaja enjoy!                                        detta var alla bilder på Tilda då, så nu kommer dom på mig.



                                     

Det här var dom bästa av bilderna på mig så ni kan ju tänka er hur dom andra bilderna såg ut haha!

Av Amanda Larsson - 28 oktober 2012 14:09

Vet inte om jag har tagit denna låten innan, antagligen har jag det;) men den är så sjukt bra!!!

Den går på repeat hela dagarna och jag bara älskar den och hoppas verkligen inte att jag kommer tröttna på den eller tappa den goa känslan när jag lyssnar på den!                 puss

I can't really explain what it is she does,
But whatever it is, it's um simply amazing.

Her head is on my chest, sun comes rolling in
We're lost in these covers and all I feel is skin
I slowly kiss your face, beautiful in every way, you are

See I'm a man that don't believe in much
But I'll be damned if I don't believe in us

And how we play a fight up in the bathroom
Next thing I know, I'm making love to you

Girl, promise me you'll never change

She ain't perfect, but she's worth it
Every breath I breathe, for the life of me.
And I know I might not deserve it
But she loves me, and its simply amazing (you are)Simply amazing (you are) 2x
And she loves me, and it's simply amazing amaze-amazing

The girl's a work of art, and I can't help but stare
With a smile like the sunset, and the ocean as her hair
Oooooh what she do ain't fair oooh
She know me better than I know myself hmmmn

See I'm a man that don't believe in much
But I'll be damned if I don't believe in us

Like when I said I loved you for the first time
And the tears dropped from your eyes

Girl don't you ever change

She ain't perfect, but she's worth it
Every breath I breathe, for the life I need
And I know I might not deserve it
But she loves me, and its simply amazing (you are)
Simply amazing (you are) 2x
And she loves me

There is nothing in this world,
That can keep me away from you
And there's nobody who could ever compare to you
Oooohhh

She ain't perfect (no she ain't), but she's worth it (she is)
Every breath I breathe, for the life I need
And I know I might not deserve it
But she loves me, and its simply amazing (you are)
Simply amazing (you are) 2x
And she loves me and its simply amazing

Av Amanda Larsson - 28 oktober 2012 13:10

Skulle egentligen åkt till billdal med jossan och tittat på finalen av hoppningen, men så blev pappa sjuk så farfar har redan hämtat oss. Vet inte vad vi ska göra i dag, skulle åkt till Tjörn i kväll men vet inte hur det blir med det. Antagligen ska vi titta på basket i kinnahallen. Har verkligen ingen aning om hur det kommer bli i dag, men jag hoppas i alla fall att jag inte blir sjuk! Puss

Av Amanda Larsson - 28 oktober 2012 09:14

Har tittat ganska länge på dom här grejerna och nu är det fri frakt plus att man får en gåva på köpet. Så kanske slår till? Puss

Av Amanda Larsson - 27 oktober 2012 22:52

Vet inte om man ska "fira" det i dag eller på onsdag? haha, ingen har knackat på hos oss i alla fall.


I dag blev bara en hemma dag typ. Var på pappas basketmatch med Ludwig vid halv ett så var hemma halv fyra typ. Sen har jag bara varit hemma och chillat på livet lite;)   Tittar just nu på någon film som går på 4an, ganska dålig men har inget annat för mig. Ska försöka uppdatera mycket i morgon men får se hur det går med det.                puss

 

Av Amanda Larsson - 27 oktober 2012 16:46

Ovido - Quiz & Flashcards