aaamandalarssson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Larsson - 1 oktober 2012 17:13

Som om det inte vore nog med att der regnar, jag har massa läxor, varit med nowa i stallet och fryst ihjäl så ska denna dagen bli ännu sämre. 

En till katt!

Undrar på allvar varför? för att mezzi ska få en kompis, men vad händer när dom är ute flera dagar i streck innnan dom kommer hem? eller den ena är borta men den andra kommer hem? Jag menar mezzi var ju borta i lördags natt och dom var ute och letade. Asså allvarligt, det är en katt! Hade det varit en hund hade jag förstått dom, men det är en KATT! Dom kommer dö av magsår allihopa snart asså.

Tycker bara att det är onödigt att skaffa ytterligare en katt. Jag, William och Tilda vill inte det, tror inte pappa vill det heller egentligen, men våra röster räknas inte och det finns ingenting att säga till om i den här familjen när det gäller vissa saker.

Nu måste jag öva till franskan i morgon och NO provet.           puss

 


Av Amanda Larsson - 1 oktober 2012 10:36

Oherremingud, det är oktober?! Vart Har tiden tagit vägen? Gått så sjukt fort sen skolan började och allt kom igång som vanligt med träning, stallet osv. Vill bara att det ska bli höst på riktigt och inget mera regn! Puss

Satt för 2 veckor sedan i linne och det var sol, 2 VECKOR! Vad fan hände där?

Ovido - Quiz & Flashcards