aaamandalarssson

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Amanda Larsson - 15 oktober 2012 15:02

Ska ändra mitt liv nu och bli en träningsnarkoman! Haha får se hur länge det håller, men borde orka minst en vecka i alla fall haha;)
Nu ska jag äta och sen ska jag och kanske William ut och springa! Efter det blir det plugg och sen stallet.
Bjuder på en bild på mina skoskav, fick det av hunter stövlarna nu när jag gick hem. Puss

Av Amanda Larsson - 15 oktober 2012 09:47

Har precis varit på elevrådet och sagt vad jag tycker om saker och ting! haha nej men det är ju bra att vara med och bestämma lite hä i världen. Men fick inte ledigt för star for life! asså förstår mig inte på vissa människor... ja ja det ska inte förstöra min dag i alla fall. Bloggar mer sen, om jag har något att blogga om då.          puss

 


Ovido - Quiz & Flashcards