aaamandalarssson

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Amanda Larsson - 19 oktober 2012 20:41

Tyckte att det gick riktigt bra på träningen idag, hade en annan tränare också så kanske det? Vet inte varför han var där, men antagligen för att gå igenom rätt försvar och roteringar. Det kändes i alla fall bra och jag är nöjd:) missar träningen i morgon men ganska skönt med en helt ledig lördag också!      

Nu ska jag göra några tidsinställda och sen hoppa in i duschen, bra uppdatering i morgon!            puss

 

Av Amanda Larsson - 19 oktober 2012 17:00

         

.

Av Amanda Larsson - 19 oktober 2012 16:52

Kommer aldrig på några bra rubriker haha.

Slutade i alla fall klockan två i dag för våran lärare blev sur på sin dator haha!

När jag kom hem åt jag lite och sen gick jag upp på mitt rum och tittade på one tree hill. har bara 2 avsnitt kvar av första säsongen nu! 

Ska tydligen träna i kväll ändå så det var ju bra. 

Uppdateringen är sämst just nu, jag vet! men hinner inte blogga alls ofta och när jag gör det har jag inga bra idéer alls. ska försöka hinna klart med collaget denna helgen i alla fall:)            puss

   

Ovido - Quiz & Flashcards