aaamandalarssson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda Larsson - 31 oktober 2013 22:30

Tänkte köra med "dagens tips" om jag har några bra tips då
Kom på det när jag tittade på Montazamis med vänner!
Så dagens tips:

Kan inte lova att alla tips alltid är så bra att följa...

Av Amanda Larsson - 31 oktober 2013 20:13

Älskar att måla naglarna såhär!

Har bestämt att jag ska försöka sluta bita och riva på mina nagelband och när jag klarat det i en vecka ska jag ge mig själv något haha
Vet inte vad bara;)
Puss

Av Amanda Larsson - 31 oktober 2013 10:59

Jag har precis packat lite grejer som ska med till mamma, har försökt packa så lite som möjligt för jag ska åka tåg men det gick inte jättebra...
Tror ni jag klarar mig till på söndag med tre par skor? Hahah
Nä men det är basketskor och träningsskor med faktiskt;)

Hörs sen!

Av Amanda Larsson - 30 oktober 2013 23:02

Vi åkte till Borås förut och det var tur det för jag har nog aldrig sett en så spännande match!
Vi låg under med 10 poäng när det var typ tre minuter kvar, så kom vi ikapp och det var massa foul hela tiden. Precis i sista sekund hann JJ skjuta lite framför halva plan typ och satte! Heeeeeeelt sjukt! Alla skrek och kramades hahah
Så Borås är fortfarande obesegrade med 7 vinster!

Godnatt!

Av Amanda Larsson - 30 oktober 2013 16:04

Tilda kan nog vara sämsta fotografen någonsin och jag blir inte alltid så bra på bild heller...
Här är i alla fall två bilder på vad jag har på mig idag!

Tröja: bikbok
Jens: zara
Skärp: missäy

Av Amanda Larsson - 30 oktober 2013 14:21

Av Amanda Larsson - 30 oktober 2013 09:53

Har inte så mycket planer för dagen. Kanske ska till Borås ikväll hoppas verkligen det!
Ska nog träffa Lisa i alla fall så det blir kul, får se vad vi gör.
Puss

Av Amanda Larsson - 29 oktober 2013 22:01

Såg att jag hade en bild på vad jag hade på mig hos Lisa i fredags så tänkte visa det.
Tröjan köpte jag med farmor förra helgen och tycker den är jättesöt!

Tröja: new yorker
Bandeau: ginatricot
Byxor: ginatricot

Ovido - Quiz & Flashcards