aaamandalarssson

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 15 oktober 2013 20:51

Ska till ungdomsnämnden eller något sånt med klassen imorgon så ska vara vid pendeln halv nio.
Skönt med sovmorgon även om det bara är 30min!

Är alltid så himla trött och det är typ det enda jag skriver här också haha men så nu ska jag faktiskt sova.

Godnatt!

Av Amanda Larsson - 15 oktober 2013 15:47

Blev verkligen inte nöjd med bilderna, så jag tog bort mitt huvud...    


Byxor: Ginatricot

Linne: Ginatricot

Kofta: Esprit

Jacka: CC

Pälsväst: Raglady

Skor: Primeboots

Armband: Ajlajk

Av Amanda Larsson - 15 oktober 2013 14:48

? Jag svär väldigt mycket när jag spelar/kollar på basket, annars gör jag nästan aldrig det.

? Jag blir ofta väldigt sur när jag kollar på basket, ändå är det något av det bästa jag vet!

? Jag rättar alla som säger/stavar ett ord fel, mina kompisar blir ganska irriterade haha

? Om någon nyser känner jag verkligen att jag måste säga prosit, även om jag inte känner personen.

? Jag älskar att läsa men just nu har jag ingen bra bok.

Det var fem saker om mig, kommer dagens outfit sen om någon av bilderna blev bra men nu ska jag ut och springa.
Puss

Av Amanda Larsson - 15 oktober 2013 09:06

Har slöjd just nu men har orkade inte så gick in till Bella och kollar på henne haha
Slutar snart och sen har vi so tror jag.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards