aaamandalarssson

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 8 oktober 2013 19:49

Av Amanda Larsson - 8 oktober 2013 15:47

Tänkte att jag skulle visa lite hur det blir när jag redigerar mina bilder.

Jag gör det inte alls ofta och som ni kan se på bilderna är det nästan bara ljusstyrkan jag ändrar, tycker det är mycket finare med ljusa bilder!

 

So

Av Amanda Larsson - 8 oktober 2013 13:56

Vi har precis kollat på film och jag höll på att somna så är verkligen jättetrött.
Nu gör jag massa frågor på digilär och jag fattar ingenting.
Puss

Av Amanda Larsson - 8 oktober 2013 10:00

Hade på mig denna fina vingklänning/tröjan i lördags. Den är lite sticksig, men gillar den väldigt mycket ändå!

     

Bilderna blev inte jättebra, men vi hade lite bråttom så blev bara några snabba så jag kunde visa er den fina tröjan.

puss

Av Amanda Larsson - 8 oktober 2013 07:27

Tycker alltid att tisdagar känns som en väldigt kort dag, vet inte riktigt varför det bara är så.
Har syslöjd som första nu på morgonen och det är bra för det gillar jag!
Måste bädda min säng nu och sen ska vi nog åka.
Puss

Har en jättemysig tjocktröja på mig idag som jag fick av mamma när jag fyllde år!

Ovido - Quiz & Flashcards