aaamandalarssson

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 13 oktober 2013 21:14

made.devote.se/ den här bloggen kan vara den bästa jag läst! Det är inte en inspirationsblogg på det sättet att hon lägger upp massa fina bilder utan det är hennes texter som inspirerar i alla fall mig!
Hennes senaste inlägg är verkligen tänkvärt, så tycker att ni ska gå in och läsa det.

Nu ska jag borsta tänderna och försöka sova, lagom taggad för måndag imorgon...
Puss

Av Amanda Larsson - 13 oktober 2013 14:14

Andra laget kom inte ens så vi vann med 20-0 hahaah
Antagligen våran enda seger denna säsongen med så det var ju bra!
Nu ska jag duscha och sen ska jag nog kolla på 90210!
Puss

Av Amanda Larsson - 13 oktober 2013 11:20

Möter st:Helena och vore väldigt kul med en vinst för omväxlingsskull;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards