aaamandalarssson

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 27 oktober 2013 19:03

Det är ganska bra att ha en blogg för då kan jag enkelt hitta vad jag gjorde för t.ex ett år sen.
Här är ett inlägg från 27/10-2012
Jätteroligt att läsa vad jag gjorde då, vissa bilder och sånt undrar jag nu i efterhand hur jag tänkte när jag la upp dom men jag vill ändå inte ta bort det på något sätt.

Okej, just detta inlägget är väldigt likt vad jag gjort idag. Spelade match och nu har jag kollat på 90210 i nästan 7 timmar! Pinsamt att ens skriva det...
Men ibland får man ha sånna här dagar!
Puss

Av Amanda Larsson - 27 oktober 2013 12:27

Spelade match i morse, vi förlorade men vi var bara sex spelare och vi spelade bra!
Nu tänkte jag kolla på 90210 resten av dagen, men mitt godis är kvar hos farmor och farfar...
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards