aaamandalarssson

Alla inlägg under november 2013

Av Amanda Larsson - 30 november 2013 15:24

Var på öppethus på kitas i morse med pappa Bella och Malin. Vet inte riktigt vad jag tyckte om den skolan, är bara förvirrad typ haha
Åkte hem till Bella efter det och vi har bakat kladdkaka och pluggat hela dagen typ. Håller fortfarande på att plugga till no provet på torsdag.

Av Amanda Larsson - 29 november 2013 15:04

Bakade som sagt lussebullar på hemkunskapen och dom var jättegoda! Lite torra, bättre om man har i kesella men ändå;)
Puss

Av Amanda Larsson - 29 november 2013 06:35

Var ju i Borås igår och kom hem väldigt sent så är jättetrött nu.
Jag har no som första lekton men förutom det har jag bara bra lektioner idag! Vi ska baka lussebullar på hemkunskapen och det är ju jättegott:)
Puss

Av Amanda Larsson - 28 november 2013 06:38

Min favorit dag på veckan typ och jag är faktiskt ganska pigg idag!
Jag ska till Borås ikväll och kolla på basket, klassen ska se på hunger games 2 men jag får väl göra det en annan gång istället. Lite synd att jag missar det, men basket är roligare!
Nu ska jag gå upp och äta frukost.
Puss

Av Amanda Larsson - 27 november 2013 18:35

Har precis städat mitt rum, eller inte jättenoga men dammsög lite och plockade undan.
Jag klarar inte av att plugga just nu och jag har inte ens pluggat mycket idag.
Funderar på att pyssla något sånt här

Gjorde det på bilden idag och det blev väldigt fint, Oliwia vill säkert vara med också.

Av Amanda Larsson - 27 november 2013 18:18

Såhär blev resultatet!

Av Amanda Larsson - 27 november 2013 18:02

Köpte detta på Ullared igår:

Det är finare i verkligheten haha
Blev jättenöjd och tycker det är superfint! (Förutom långfingret, vet inte vad som hände där?)

Av Amanda Larsson - 27 november 2013 14:22

Det är i princip det enda jag gör på dagarna känns det som!
Fick i alla fall sluta tidigare idag för våran matte lärare kom aldrig så det var bra.
Hade ju franska prov idag, kändes helt okej och det är skönt att det är över!
Fast har huuuuur mycket som helst till nästa vecka så får sätta igång nu när jag är på bra humör.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards