aaamandalarssson

Alla inlägg under november 2013

Av Amanda Larsson - 20 november 2013 06:38

Ska inte klaga på hur trött jag är för det gör jag typ varje morgon, men idag är det illa asså haha
Nä då men var hemma vid tio igår så hade jag lite att fixa också så blev ganska sent.
Men nu är jag vaken i alla fall!
Har någon musikgrej nu på morgonen och jag har ingen aning om vad jag ska säga, men det går nog bra tror inte att det är så svårt.

Här är två bilder från matchen igår Borås vann med 109-89!

Av Amanda Larsson - 19 november 2013 07:25

Lånade denna boken på biblioteket igår. Inte kommit så långt men hittills är den bra, handlar om en tjej som vill hoppa av gymnasiet.
Så den tycker jag att ni ska läsa!
Puss

Av Amanda Larsson - 19 november 2013 06:36

Måste verkligen ta bort massa bilder och appar för kan inte ta kort med telefonen längre. Det är därför jag inte uppdaterar så mycket under dagarna, har liksom inga bilder.
Jag ska försöka bli bättre idag!
Fick en jättejobbig geografi läxa till på söndag som jag måste göra när jag kommer hem och sen ska jag till Borås och kolla på basket.
Nu ska jag äta frukost
Puss

Av Amanda Larsson - 18 november 2013 16:31

Dom senaste inläggen på http://made.devote.se/ är så viktiga att läsa! Det är jättehemskt och så sjukt viktigt! Det är väldigt långa inlägg, men jag tycker verkligen att ni ska ta er tid att läsa dom för det här händer alldeles för ofta!

Av Amanda Larsson - 18 november 2013 06:34

Vill inte gå till skolan men försöker tänka på att det snart är jullov och vi har inte jättemycket just nu.
Nina har redan julpyntat så det är jättemysigt hemma nu, men jag gillar inte att julen är på vintern. Vill ha sommar och varmt istället för snö regn och kallt!
Ja ja nu måste jag gå upp och fixa mig.
Puss

Av Amanda Larsson - 16 november 2013 10:30

Ska spela match vid ett idag så tills dess ska jag bara ligga i soffan tänkte jag.
Har några bilder på huvudrätten som Malin och jag gjorde på hemkunskapen igår. Blev väldigt gott, men smakade lite väl mycket senap.
Här kommer dom bilderna i alla fall
Puss

Av Amanda Larsson - 15 november 2013 09:13

Malins idé till rubriken, kanske ni förstod  

Sitter och gör massa no frågor men det är jättesvårt så får göra klart dom nästa vecka. SLutar snart ändååå

Fick reda på hur det gått med historikarbetet och är ganska nöjd. Hade jag gjort lite bättre källkritik hade jag höjt mig, men får tänka på det till nästa gång!

puss

En bild från igår som jag inte visat än

 

Ovido - Quiz & Flashcards