aaamandalarssson

Alla inlägg den 20 november 2013

Pw

Av Amanda Larsson - 20 november 2013 19:56

Gick 5 km på bandet förut väääldigt snabbt, fick värsta mjölksyran i benen haha. Synd bara att det är så himla tråkigt, försökte kolla på montazamis med vänner samtidigt men det ville inte funka så tillslut körde jag intervaller den sista kilometern. 

Har precis duschat och nu försöker jag måla ett floddelta samtidigt som jag kollar på bonde söker fru och bloggar, effektivt! ;)

puss

 

Av Amanda Larsson - 20 november 2013 06:38

Ska inte klaga på hur trött jag är för det gör jag typ varje morgon, men idag är det illa asså haha
Nä då men var hemma vid tio igår så hade jag lite att fixa också så blev ganska sent.
Men nu är jag vaken i alla fall!
Har någon musikgrej nu på morgonen och jag har ingen aning om vad jag ska säga, men det går nog bra tror inte att det är så svårt.

Här är två bilder från matchen igår Borås vann med 109-89!

Ovido - Quiz & Flashcards