aaamandalarssson

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Amanda Larsson - 21 november 2013 19:58

Har inte gjort så mycket idag vilket var väldigt skönt! Målade ett floddelta när jag kom hem, kan inte säga att det blev bra och vet inte om det ska se ut så haha
Åkte med Erika till stallet för kanske ska byta till det där hon rider istället.
Börjar bli lite för stor för hästarna på gustavsgarden;)
Nu ska jag kolla på i huvudet på Gunde svan, Malin Baryard är med idag!
Puss

Lite såhär blev det haha

.

Av Amanda Larsson - 21 november 2013 10:47

Av Amanda Larsson - 21 november 2013 07:18

Vet inte varför men torsdagar är nästan bästa dagen på veckan. Inte riktigt kanske, men det är ju dagen innan fredag!
Har inte så jobbiga lektioner idag heller vilket är braaa.
Puss

Jag gillar inte vintern så mycket, men nu gör det inget om det börjar snöa faktiskt bara det inte blir slask.
Jag vill kunna ha mina uggs haha

Ovido - Quiz & Flashcards