aaamandalarssson

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Amanda Larsson - 8 november 2013 21:16

Skrev ju i förra inlägget att jag åt apelsin, det var ju liksom för att jag hade en bild när jag åt apelsin med haha men den försvann.

Av Amanda Larsson - 8 november 2013 21:12

Tänkte skriva rubriken på engelska men kom på att pepparkakor heter gingerbread på engelska så tyckte inte att det blev så bra haha
Malin och jag bakade pepparkakor på hemkunskapen och dom blev ganska mjöliga men ändå helt okej, sen när jag kom hem var det fullt pepparkaks-bak här med. Gott!
Puss

Vi åt apelsin med;)

Av Amanda Larsson - 8 november 2013 15:47

Tror inte att någon av er är särskilt intresserade av hur det gick för mig på provet, men det tänker jag berätta ändå haha:P
Vi gjorde ju dom nu precis så vet ju inte hur det gick men det kändes ganska bra i alla fall, några uppgifter som var lite svårare men gick ändå helt okej. Tror inte jag kommer sänka mitt betyg i alla fall.

Våran no lärare var sjuk med så vi fick inte veta hur det gick med inlämningsuppfigten.

Nu ska jag spela basket med Ludwig!
Puss

Av Amanda Larsson - 8 november 2013 10:05

Tänkte tipsa om en bok jag läser just nu. Lånade den igår och har redan fastnat!
Baklängeslivet heter den och handlar om en man som föds gammal och bara blir yngre och yngre. Tycker den är väldigt bra och fastnade direkt!
Puss

Av Amanda Larsson - 8 november 2013 06:33

Äntligen fredag!
Jag är väldigt trött och känner inte alls för att gå upp, vi har prov sista lektionen en fredag. Smart tänkt!
Men på no lektionen ska vi få tillbaka det vi skrev om en vetenskapsman, så det hoppas jag verkligen blir bra.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards