aaamandalarssson

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Amanda Larsson - 15 november 2013 09:13

Malins idé till rubriken, kanske ni förstod  

Sitter och gör massa no frågor men det är jättesvårt så får göra klart dom nästa vecka. SLutar snart ändååå

Fick reda på hur det gått med historikarbetet och är ganska nöjd. Hade jag gjort lite bättre källkritik hade jag höjt mig, men får tänka på det till nästa gång!

puss

En bild från igår som jag inte visat än

 

Av Amanda Larsson - 15 november 2013 06:30

Denna veckan har varit ganska seg, men känns ändå konstigt att det redan är fredag.
Idag ska jag träna, kommer inte kunna springa jättemycket men försöker i alla fall så får vi se hur det går.
Har idrott idag med så då känner jag ju av lite hur det känns så det är braaa
Har inte några bra bilder och måste ta bort lite grejer på telefonen innan jag kan ta nya. Så det kanske blir gamla bilder idag.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards