aaamandalarssson

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Amanda Larsson - 7 november 2013 20:01

Har varit barnvakt en stund nu på kvällen och Nowa skadade ju sig igår, hon fick sy några stygn och mår fortfarande inte så bra så har tagit hand om henne.
Nu börjar Gunde i alla fall så ska vi kolla på det och sen sova.
Kom på att jag har matteprov imorgon, men det är inte så lätt att plugga till ett matteprov. Antingen sitter det eller inte typ, men tror det kommer gå bra.
Puss

.

Av Amanda Larsson - 7 november 2013 14:45

Av Amanda Larsson - 7 november 2013 13:59

Av Amanda Larsson - 7 november 2013 06:37

Är jättetrött och har sovit väldigt dåligt inatt, hände en olycka i går så Nowa fick åka till sjukhuset och tejpa ihop sin läpp så Oliwia var ledsen och ville sova hos mig.
Nu ska jag gå upp och äta frukost tänkte jag, får se om jag lyckas väcka Oliwia med.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards