aaamandalarssson

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Amanda Larsson - 27 november 2013 18:35

Har precis städat mitt rum, eller inte jättenoga men dammsög lite och plockade undan.
Jag klarar inte av att plugga just nu och jag har inte ens pluggat mycket idag.
Funderar på att pyssla något sånt här

Gjorde det på bilden idag och det blev väldigt fint, Oliwia vill säkert vara med också.

Av Amanda Larsson - 27 november 2013 18:18

Såhär blev resultatet!

Av Amanda Larsson - 27 november 2013 18:02

Köpte detta på Ullared igår:

Det är finare i verkligheten haha
Blev jättenöjd och tycker det är superfint! (Förutom långfingret, vet inte vad som hände där?)

Av Amanda Larsson - 27 november 2013 14:22

Det är i princip det enda jag gör på dagarna känns det som!
Fick i alla fall sluta tidigare idag för våran matte lärare kom aldrig så det var bra.
Hade ju franska prov idag, kändes helt okej och det är skönt att det är över!
Fast har huuuuur mycket som helst till nästa vecka så får sätta igång nu när jag är på bra humör.
Puss

Av Amanda Larsson - 27 november 2013 06:37

Åh vad jag är trött idag, man blir ganska trött av att gå runt på gekås några timmar. Har i alla fall köpt julklappar till nästan alla nu och köpte även lite saker till mig.
Det var inget speciellt så inte så kul att ta visa er, men köpte ett fint armband som jag kanske visar sen!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards