aaamandalarssson

Alla inlägg under januari 2014

CSI

Av Amanda Larsson - 31 januari 2014 22:13

Mamma och jag ska kolla ett avsnitt av CSI nu och sen tänkte jag sova, alltid så trött på fredag kvällar.
Puss

...

Av Amanda Larsson - 31 januari 2014 08:10

Av Amanda Larsson - 31 januari 2014 06:35

Denna veckan har varit ganska seg så jätteskönt att det är fredag!
Jag ska till mamma efter skolan så ska jag vara där hela helgen. Det blir säkert mysigt.
Nu måste jag försöka ta mig upp ur sängen.
Puss

Av Amanda Larsson - 30 januari 2014 17:23

Säg det ordet många gånger läser haha vad är det för ord?
Nä men jag läser nu i alla fall, tänkte göra det en stund till och sen ska jag äta.
Puss

Av Amanda Larsson - 30 januari 2014 06:34

Det är därför jag pratar hela tiden!

Godmorgon förresten! jag ska snart gå upp och klä på mig och äta frukost. Idag har vi ganska bra lektioner och när jag kommer hem ska jag plugga och sen till stallet.
Puss

Av Amanda Larsson - 29 januari 2014 21:40

Åkte till kungsmässan efter skolan med Bella och Malin. Köpte ett block för 10kr haha så jag är nöjd;) Hittade även en skjorta men jag köpte inte den, så Tilda ska fixa det imorgon om hon åker dit för jag ångrade mig och nu vill jag ha den ändå.

Kollar just nu på Mia på Grötö och sen tänkte jag sova.
Puss

Av Amanda Larsson - 29 januari 2014 09:05

Har musik snart och vet inte riktigt vad vi ska göra. Tror vi ska spela en låt i grupp, men jag spelar trummor så det är inte så svårt.
Puss

Var med Lisa igår, vi träffas alldeles för sällan! Men vi hade kul i alla fall och jag halkade på vägen till henne haha och Lisa bara skrattade åt mig...

Av Amanda Larsson - 29 januari 2014 06:33

Tränade i går kväll och var inte hemma innan tio, men träningen var kul i alla fall. Tror jag ska byta till onsala.
Är lagom trött nu, men det skriver jag ju varje morgon så atteeee;)
Har inte så mycket planer för dagen, har två läxor som behöver göras bara. Så får se vad jag hittar på.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards