aaamandalarssson

Alla inlägg under januari 2014

Av Amanda Larsson - 13 januari 2014 06:37

Jag tänkte ha på mig klänning/kjol idag så kollade jag vädret och då står det -7?! Tror det får bli jeans och en stickad tröja...
Aja får väl packa på mig massa kläder nu då.
Puss

Av Amanda Larsson - 11 januari 2014 11:54

Vi ska nog till stan en stund för det är jättedåligt väder så finns verkligen inget att göra.
Har inte så mycket att skriva heller.
Puss

Av Amanda Larsson - 10 januari 2014 10:03

Vi har rast i en timma nu och Meeri har slutat så finns verkligen ingenting att göra. Aja nu är det bara en kvart kvar...

Av Amanda Larsson - 10 januari 2014 06:35

Känns jättekonstigt att det redan är fredag, men väldigt skönt!
Jag har teknik idag och jag hade inte det förra terminen, så får se hur det går.
Puss

Malin, Bella och jag har gjort naglarna alla tre nuuu
Fast mina har växt ut väldigt mycket, kanske kan fixa det med det kitet jag köpte.

Av Amanda Larsson - 9 januari 2014 13:24

Har engelska nu men vi fick rast för min grupp är så himla effektiva och bäst...
Nä men vi var klara så atteeee
Puss

Av Amanda Larsson - 9 januari 2014 06:34

Ännu tröttare idag om det ens är möjligt. Hade svårt att somna igår så kan ju vara därför.
Idag har vi inte så jobbiga lektioner, no då kanske men tror vi ska börja med biologi och det är lite roligare än allt annat inom no.
Nu måste jag upp!
Puss

Någon var trött igår haha

Av Amanda Larsson - 8 januari 2014 14:14

Så typiskt att vi slutar tidigt när jag lovat att åka buss med Nowa.
Men hinner blogga lite nu i alla fall.

Ska träna direkt när jag kommer hem men gör nog bara dom här övningarna

Alldeles för kallt för att springa, men dom övningarna är liksom jobbiga att göra bara ett varv;) tänkte att jag gör en gång varje dag denna veckan och nästa vecka gör jag två och sen veckan efter det gör jag tre.
Puss

Av Amanda Larsson - 8 januari 2014 12:12

Typ...

Ovido - Quiz & Flashcards