aaamandalarssson

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Amanda Larsson - 13 januari 2014 21:26

Efter skolan åkte Bella med mig hem så gjorde vi matteläxan och franskaläxan så nu är det klart! Vi hann inte så mycket mer haha kollade lite roliga videos och så men det var mysigt.
När Bella åkte hem började jag kolla på breaking bad. Första avsnittet var inte så bra men andra var lite bättre så får väl kolla lite till...;)
Hann göra tekniken lite också och några styrkeövningar. Just nu kollar jag på idrottsgalan men tänkte sova för är väldigt trött.
Puss

Av Amanda Larsson - 13 januari 2014 12:59

Gick igenom ganska mycket om nationella proven i morses. Kändes väl helt okej men kommer nog bli ganska jobbigt sen.

Kollade ut och såg att himlen var helt rosa! Bilden blev inte bra men den var otroligt fin.

Av Amanda Larsson - 13 januari 2014 06:37

Jag tänkte ha på mig klänning/kjol idag så kollade jag vädret och då står det -7?! Tror det får bli jeans och en stickad tröja...
Aja får väl packa på mig massa kläder nu då.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards