aaamandalarssson

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Amanda Larsson - 20 januari 2014 20:13

Har haft en väldigt rolig och mysig dag. Det var en väldigt skön dag i skolan, vi hade vikarie i alla ämnen förutom so och franskan.
Efter skolan åkte Bella och jag till kungsmässan. Vi fikade och hade jättemysigt, jag köpte två par ringar för 34kr! Riktigt kap alltså;)
Puss

Är väldigt nöjd och jag behövde smycken i rosé för att matcha mitt skärp så det var väldigt bra.

Av Amanda Larsson - 20 januari 2014 06:34

Då var det ny vecka igen, det går så fort hela tiden.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har en väldigt jobbig svenska och so uppgift som vi fick förra veckan. Tror vi ska börja med den idag och det var verkligen en stor uppgift. Vi fick se en som redan var klar som en lärare gjort och den var på nästan 20 sidor?!?!! Så aa....
Nu måste jag gå upp.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards