aaamandalarssson

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Amanda Larsson - 8 januari 2014 14:14

Så typiskt att vi slutar tidigt när jag lovat att åka buss med Nowa.
Men hinner blogga lite nu i alla fall.

Ska träna direkt när jag kommer hem men gör nog bara dom här övningarna

Alldeles för kallt för att springa, men dom övningarna är liksom jobbiga att göra bara ett varv;) tänkte att jag gör en gång varje dag denna veckan och nästa vecka gör jag två och sen veckan efter det gör jag tre.
Puss

Av Amanda Larsson - 8 januari 2014 12:12

Typ...

Av Amanda Larsson - 8 januari 2014 06:33

Åhhhhh fy vad jag är trött:(
Men måste gå upp snart och fixa mig.
Jag har inga planer alls i dag efter skolan, tänkte träna lite men annars ska jag inte göra någonting och det ska bli väldigt skönt. Om vi inte får några läxor då men det tror jag inte första dagen.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards