aaamandalarssson

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Amanda Larsson - 1 januari 2014 22:54

Här kommer ett inlägg om mina mål i år och lite vad jag vill göra!


  • Gå ur nian
  • Höja mig i minst 3 ämnen
  • Börja gymnasiet
  • Träna ofta, minst 3 gånger i veckan plus olika lättare övningar som jag gör hemma varje dag.
  • Ha snöbollskrig, går ju dock inte om det inte tänkt komma någon snö snart!
  • Börja i ett bra basketlag
  • Ta bort allt som ger dålig energi
  • Åka båt massa gånger i sommar
  • Inte stressa men ändå ta vara på varje dag och göra något kul och bra av den.
  • Gå på konsert
  • Vara mer spontan, eller asså att inte alltid tänka så himla mycket utan verkligen ha kul!
  • Åka till Stockholm
  • Nattbada
  • Inte tänka så mycket utan leva i nuet och verkligen ta varje dag som den kommer

Jag tänkte ta bort sista punkten för det lät som något sånt där alla skriver, men nu är det 14 punkter och det är 2014 plus att mitt turnummer är 14 så var tvungen att ha kvar den haha

Asså detta året kan ju inte bli annat än bra!

Nu insåg jag precis att jag får övningsköra i år också!!!!!! Det har jag längtat efter lääääänge

Kommer säkert fylla på listan med flera grejer och stryka sånt jag gjort, men det blir kul att se i slutet av året hur den ser ut då.

puss

 

Av Amanda Larsson - 1 januari 2014 22:37

Det här skulle jag nog kunna skriva hur långt som helst, men jag ska försöka ta det väldigt kort.

Året började i alla fall sisådär, vet inte riktigt vad som hände men mådde väldigt dåligt ganska länge.

Sen på sommaren blev allt bättre och jag har nog aldrig haft en så bra sommar! Jag blev brun för första gången någonsin(!) och jag kunde bada nästan varje dag.

Den helgen som Bella var med mig på Tjörn var sååååå mysig och vi hade verkligen jätteroligt.

Sista veckan av lovet var jag nästan bara med kompisar och vi hade superkul och sista dagen på lovet var vi på rix fm festivalen. Hade inte kunnat sluta lovet mycket bättre.

Hösten gick väldigt fort och det hände inte så mycket speciellt, jag fyllde 15 men det var typ det enda.

Vintern nu har ju knappt varit någon vinter så atteeeeee, nä men julen var mysig och det har väl överlag varit ett bra år.

Jag höll mitt nyårslöfte så det är jag verkligen glad över, även om det inte var ett så stort mål känns det ändå bra.

Men nu kör vi 2014 istället!

puss

 

   

Av Amanda Larsson - 1 januari 2014 12:24

Här kommer en video med lite bilder från året, hoppas den funkar!

Tänkte göra ett inlägg sen med lite tankar och mål kring 2014, typ som alla gör just nu...

Kanske skriver lite mer om huyr mitt 2013 var också.

puss


 

Ovido - Quiz & Flashcards