aaamandalarssson

Alla inlägg under september 2014

Av Amanda Larsson - 28 september 2014 21:07

Äntligen var det min tur att fylla år! Har haft en jättebra födelsedag som började med paket och tårta på sängen. Sen gick jag en morgonpromenad med Cornelia och efter det åkte jag till Vincent. Vid tre åkte vi till farmor och farfar så åt vi där och jag fick ännu mer paket. Fick ett par primeboots och en jacka och såå, av Vincent fick jag ett jättefint halsband! 

Avslutar kvällen med att göra engelska glosor, kan ju inte bli bättre....

puss

       

Av Amanda Larsson - 28 september 2014 21:01

Efter min träning i fredags tog jag tåget till Bella. När jag kom dit hade Bella, Malin och Lisa fixat en överrasknings kväll typ eftersom jag fyller år idag. Jag visste inte att Lisa skulle vara hos Bella så helt plötsligt hoppar hon ut ur Bellas garderob  typ haha, men det var jätteroligt och hade enväldigt bra kväll! Fick ett par örhängen och candy crush godis bara för jag fortfarande spelar det.... Har verkligen världens bästa vänner!

puss

 

 

 

Av Amanda Larsson - 24 september 2014 22:21

Ska bli så skönt att vara ledig imorgon! Måste nog plugga lite franska men sen ska jag vara med Vincent hela dagen. Tror jag ska till Borås på kvällen och kolla på basket också så det blir en bra dag imorgon:)
Puss

Av Amanda Larsson - 22 september 2014 21:28

Varför går helgen alltid så fort? Hinner ju inte göra någonting typ.
Skolan idag gick bra men är så himla trött bara, men fick sluta tidigare så det var skönt. Ida och jag gick till gymmet efter skolan och jag ska verkligen försöka göra det oftare nu!
Imorgon är längsta dagen och jag orkar verkligen inte. Har franska i nästan två timmar på morgonen och det är så tråkigt.
Puss

Av Amanda Larsson - 20 september 2014 09:05

Så skönt att det äntligen är helg igen! Idag ska jag träffa Vincent, vet inte riktigt vad vi ska göra men kanske åker till Borås och kollar på basket. Ska nog passa Nowa och Ludwig en stund på förmiddagen också, får ju passa på att vara extra snäll nu när det bara är en vecka kvar tills jag fyller år;)
Puss

Av Amanda Larsson - 17 september 2014 22:22

Skolan idag gick ganska bra, men hade orientering i minusgrader typ det var seriöst bara 9 grader ute! Jag vill ju fortfarande ha sommar:(
Efter skolan träffade jag Vincent och tränade basket. När jag kom hem från träningen tittade jag på idol och duschade och nu ska jag nog sova. Är jättetrött men har sovmorgon imorgon som tur är så jag kan sova ut lite.
Puss

Av Amanda Larsson - 15 september 2014 21:36

Idag hade jag två muntliga redovisningar i skolan som gick väldigt bra faktiskt! Blev klar med engelskan också så jag har varit väldigt effektiv idag;)
Efter skolan läste jag en stund och gjorde franska läxan. Sen kom mamma och Jesper så åkte vi till Ikea. Köpte en hel del grejer till det nya huset och det kommer bli så fint när allt är klart!
Nu ska jag nog sova, har varit supertrött hela dagen.
Puss

Av Amanda Larsson - 13 september 2014 15:09

Började dagen med att läsa en stund i soffan och sen sprang jag en liten runda.
Mamma och jag åkte till stan en liten sväng. Jag provade en superfin odd molly blus som jag nog ska få när jag fyller år:)
Nu är jag på väg till pappa och lite senare ska jag till Vincent.
Puss

Det var så varmt innan, sommaren kanske inte är slut än ändå?:)

Ovido - Quiz & Flashcards