aaamandalarssson

Alla inlägg den 12 september 2014

Av Amanda Larsson - 12 september 2014 20:54

Var jättefint väder idag så när jag kom hem från skolan gick jag ut och la mig i en solstol och läste en stund. Sen åkte jag till mamma och när jag kom hit tog jag en liten löprunda. Sprang till havet och tillbaka och det är verkligen fint här, speciellt när solen är framme!
Nu tittar jag på idol och äter godis.
Hörs imorgon!

Av Amanda Larsson - 12 september 2014 09:37

Igår när jag kom hem från skolan gjorde jag lite läxor, skönt att ha det gjort så jag inte behöver tänka på det i helgen. Sen cyklade Nowa Ludwig Oliwia och jag till skolan för dom ville leka på lekplatsen där.

Idag börjar jag inte förrän elva så kunde sova ganska länge nu på morgonen. Vet inte riktigt vad jag ska göra efter skolan, har i alla fall basketträning ikväll.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards