aaamandalarssson

Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda Larsson - 30 mars 2013 20:50

Lite efter kanske...
Här är lite bilder från dagen.
Firade Tilda förut också och hon fick massa fint!:). Puss

Av Amanda Larsson - 30 mars 2013 12:53

Gjorde om en happy meal till en kyckling typ hahaha! Självklar målade vi lite ägg också:)
Puss

Av Amanda Larsson - 30 mars 2013 09:54

Ska åka och handla lite mat nu innan pappa och Nina kommer hit.
Vet inte hur mycket jag kommer hinna uppdatera i dag, har inte jättebra internet i stugan heller. Men vi hörs! Puss

Av Amanda Larsson - 29 mars 2013 13:18

Köpte nya shorts i onsdags. Har velat ha vita jättelänge och dessa kostade bara 100kr! Puss

Av Amanda Larsson - 28 mars 2013 15:12

Och nu har Vilma gått sista dagen på skolan:( kommer sakna dig sååå mycket gosiii<3. Puss

Av Amanda Larsson - 28 mars 2013 13:30

Gjorde ett litet collage på vårjackor. Min favorit är hollister jackan och den gröna med skinnarmar! 

Ska köpa en jeansjacka men vet inte om jag ska ha den hollister eller den längst ner från H&M.

Vilken tycker ni är finast?                puss

 

Av Amanda Larsson - 28 mars 2013 11:30

Asså det är ju helt sjukt hur jävla bra han är!!! Hans låtar är ju ba ahhhhhh, nej men asså på riktigt så är han så sjukt bra så det går typ inte att förklara! 

Den bästa låten är ju helt klart just the way you are, men dom flesta av hans andra låtar är också bra. Och speciellt when I was your man. han är ett fucking geni typ hahaha asså detta inlägget blev väldigt konstigt men hans musik är så jävla bra! Om ni inte förstod att jag tycker det då;)        puss

Av Amanda Larsson - 28 mars 2013 10:15

Funderar på att ha en bloppis på bloggen eftersom att jag har sjukt mycket grejer jag vill bli av med. 

Har ju inte jättemånga läsare men kanske någon som är intresserad ändå;) 

Så vad tycker ni?                       puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards