aaamandalarssson

Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda Larsson - 12 mars 2013 07:46

dagens humör: ganska glad
dagens mående: ont i magen och illamående typ:(
dagens borde: Fixa bättre bilder till bloggen
dagens frisyr: toffs
dagens smink: foundation, puder, mascara
dagens klädsel: jeans, svart linne och juicy kofta
dagens planer: leda Nowa när hon rider och plugga
dagens vill ha: nya kläder!!!
dagens fundering: om jag ska orka hela dagen i skolan eftersom jag mår illa
dagens beroende: vara runt människor
dagens tråkigaste: att det ät jättekallt:(
dagens längtan: att klockan ska bli två.
dagens super längtan: sommarlov!
dagens gjorde dig glad: inget än...

Av Amanda Larsson - 11 mars 2013 09:21

Överlevde tandläkaren, men fick bananlack och det är så sjukt äckligt!
När jag kom till skolan började vi prata om prao så har hålla på med det i en timma nu och nu har vi engelska.
Hörs senare! Puss

Av Amanda Larsson - 11 mars 2013 06:51

Precis som vanligt!;)

Ska till tandläkaren halv åtta, så ska borsta tänderna nooooga nu.
Hoppas jag missar lite av skolan i alla fall.
Har inget att blogga om längre så kommentera vad ni vill läsa mer om! Puss

Av Amanda Larsson - 10 mars 2013 21:21

Spelade ju match i morse och sen åkte jag hem och duschade. Efter det kom Lisa så gick vi till pendeln. Det var så sjukt kallt och så var pendeln sen, så mina händer var alldeles röda sen! Vi åkte till kungsmässan och jag köpte en bok, så fikade vi på linneas. Jättemysigt och sen åkte vi hem till Lisa och kollade på film.
Det var det jag gjorde i dag och nu ska jag titta på film med Nowa innan jag ska sova. Puss

Av Amanda Larsson - 10 mars 2013 20:03

Tänkt börja med veckans bästa varje söndag, i alla fall så ofta jag kommer ihåg;)

Denna veckan är det dove-summer glow som är bäst! Ganska billig och jättebra. Blir lite fläckig första gången, men sen blir det hur bra som helst. Använder min typ 4 gånger i veckan nu och märker verkligen skillnad, utan att bli orange! Tycker i alla fall att den är sjukt bra och värd att testa:) puss

Av Amanda Larsson - 10 mars 2013 13:31

Spelade match mot Mölndal och förlorade stort. Spelade jättedåligt första halvlek, sen andra kom vi igen men förlorade ändå.

Lisa kommer om en stund så ska vi till kungsmässan och fika tror jag, sen får vi se vad vi gör. Puss

Av Amanda Larsson - 9 mars 2013 22:57

Tyckte att det var ganska bra att Robin vann mello. Hade inte direkt någon favorit, men tyckte att Ulrik var väldigt bra. Dock så blev ju han bara trea och Robins låt var ganska bra den med, så ändå helt okej;)

Jag ska snart sova för ska spela match i morgon vid elva så måste gå upp ganska tidigt.
Jag gillar inte söndagar och brukar inte må så bra då, men ska försöka uppdatera ändå! (Annars vet ni varför) puss

Ovido - Quiz & Flashcards